VEELGESTELDE VRAGEN
Account:
- Is het verplicht om een account aan te maken?
Absoluut niet, je kunt ervoor kiezen om een account aan te maken, maar je kunt ook zonder account bestellen. Je hebt een keuze uit beide opties. - Blijft mijn winkelwagen bewaard als ik deze heb gevuld maar nog niet heb afgerond?
Heb je geen account dan blijven de artikelen in je winkelmand zolang je aan het shoppen bent. Heb je een account en ben je ingelogd? Dan heb je 2 weken de tijd om je winkelwagen af te ronden, daarna wordt deze automatisch geleegd. - Wat wordt er met mijn gegevens gedaan?
Je gegevens worden puur en alleen gebruikt om je bestelling te verwerken en te versturen.
Mijn bestelling:
- Ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald, kan ik deze nog aanpassen?
Na het plaatsen van een bestelling kan deze niet meer gewijzigd worden. Dit geldt zowel voor het toevoegen of verwijderen van artikelen als voor het aanpassen van hoeveelheden. Voor het toevoegen van nieuwe artikelen kun je opnieuw een bestelling plaatsen, deze wordt dan apart verzonden omdat twee bestelling op dezelfde dag niet kunnen worden samengevoegd. - Ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald kan ik deze annuleren?
Na het plaatsen van een bestelling kan deze niet meer geannuleerd worden. Na ontvangst kan je jouw bestelling wel zelf terug sturen, deze wordt dan als retour behandeld. Meer informatie over het retourneren van bestellingen en hoe dat in zijn werk gaat, is te vinden onder "Retourneren en Ruilen". - Ik heb mijn bestelling geplaatst maar nog niet betaald, kan ik deze annuleren?
Jazeker. Je kunt contact met ons opnemen via info@bybirker.nl of via whatsapp 06-58841984 onder vermelding van het bestelnummer. Je bestelling wordt dan geannuleerd, geen probleem. - Ik heb wel besteld, maar ik ontvang geen mails hierover. Wat nu?
Het kan zijn dat de mail in je spambox terecht is gekomen. Heel af en toe gebeurd dit. Als dat niet het geval is heb je mogelijk een fout gemaakt bij het invoeren van je mailadres. In dit geval kun je het beste even een bericht sturen naar ons via email: info@bybirker.nl of via Whatsapp 06-58841984 zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is en dit kunnen oplossen.
Producten en voorraad:
- Ik wil een Clay-Art welke reeds verkocht is. Wat nu?
Neem contact met ons op via het contactformulier en omschrijf daar om welke Clay-art het gaat en of het mogelijk is om deze nogmaals te maken. SOmmige Clay-art kan niet nogmaals gemaakt worden omdat dat een specifieke klantopdracht was. In beide gevallen nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om de eventuele mogelijkheden en kosten met je door te spreken. - Kan ik Clay-Art reserveren?
Clay-Art kan niet gereserveerd worden. Is de betreffende Clay-Art verkocht? Neem dan contact met ons op via het contactformulier om de mogelijkheden door te spreken.
Betalen:
- Wordt de Clay-Art in mijn bestelling voor mij gereserveerd als de betaling nog niet voltooid is?
Nee, helaas niet. de Clay-Art wordt pas voor jou gereserveerd als de betaling voltooid is. - Mijn betaling lukt niet, wat kan ik doen?
Wanneer een betaling niet lukt ontvang je altijd zo snel mogelijk een mail van Faerie by Birker met daarin beschreven hoe je de betaling alsnog in orde kunt maken. Reservering van de Clay-Art is in dit geval nog niet gegarandeerd. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op via email of Whatsapp.
Groothandelsprijzen en korting:
- Kan ik bij Faerie by Birker ook inkopen voor groothandelsprijzen:?
Faerie by Birker is een B@C bedrijf en geen groothandel. Er kunnen hierdoor geen producten worden ingekocht bij ons tegen groothandelsprijzen. - Krijg ik korting als ik meerdere van dezelfde Clay-Art afneem?
Wij doen ons best de prijzen zo goed mogelijk te houden, de servicde zo hoog mogelijk te houden en we bieden de optie voor gratis verzending vanaf een bestelbedrag van € 75,-. Daarnaast wordt ieder stuk met de hand gemaakt en beschilderd en is het daarom alleen al een uniek stuk. Om deze redenen bieden wij geen korting, ook niet bij het afnemen van meerdere stuks van dezelfde Clay-Art.
Verzendmethodes:
- Verstuurt Faerie by Birker ook naar het buitenland?
Jazeker! Mocht je een bestelling willen doen die in het buitenland afgeleverd moet worden, neem dan voordat je gaat bestellen contact met ons op over de verzendkosten voor het betreffende adres. - Kan ik mijn bestelling persoonlijk afhalen?
Dit is niet mogelijk. - Kan mijn bestelling verstuurd worden met brievenbuspost in plaats van pakketpost?
In principe wordt al onze Clay-Art met pakketpost verzonden. Ieder stuk wordt met de grootst mogelijke zorg ingepakt met voldoende vulmiddel en bescherming om de mogelijkheid tot transportschade zoveel mogelijk uit te sluiten. - Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Alle bestelling die zijn geplaatst én betaald vóór 17.00 uur worden dezelfde dag nog verzonden. Dit geldt alleen op werkdagen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst of op vrijdag na 17.00 uur worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Uitzonderingen hierop zijn feestdagen die op een doordeweeksedag vallen. - Wanneer ontvang ik de track & trace code van mijn bestelling?
De track&trace code wordt verzonden via de mail die u van PostNL ontvangt nadat de bestelling is ingepakt en klaargemaakt voor verzending. Deze code is meestal pas actief 's avonds laat of de volgende ochtend. In de meeste gevallen ontvangt u ook nog een mail van Faerie by Birker dat uw pakket verzonden is. - Mijn bestelling wordt verzonden naar een pick-up point, wanneer kan ik mijn bestelling daar ophalen?
Houdt je track&trace code goed in de gaten wanneer je je pakket kunt komen afhalen bij het afhaalpunt. Het pakket moet binnen de termijn van de vervoerder worden afgehaald (meestal binnen 1 week). Als je het niet binnen de gestelde termijn afhaalt zal het pakket retour worden gezonden naar Faerie by Birker, wij behandelen het pakket als een retourzending.
Retourneren en ruilen:
- Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe werkt dit?
Bestellingen kunnen op je eigen kosten worden geretourneerd. Alle retourneringen moeten binnen 14 dagen na ontvangst eerst via de mail gemeld worden. Clay-Art mag alleen worden teruggestuurd indien het onbeschadigd en in de originele zorgvuldige verpakking zit. Is dit niet het geval? Dan kunnen wij jouw retour niet in behandeling nemen.
Wil je iets terugsturen: neem eerst contact met ons op via info@bybirker.nl onder vermelding van je bestelnummer. Via de mail ontvang je dan verdere instructies over het opsturen van je retour en het retouradres. - Ik wil graag iets ruilen, hoe werkt dat?
Ruilen is niet mogelijk. Nieuwe Clay-Art kan opnieuw besteld worden. Is de Clay-Art niet naar wens? Dan kun je het op eigen kosten retour sturen (zie hierboven). - Ik heb iets geretourneerd, hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Wanneer de retour bij ons binnen is wordt alles gecontroleerd. ALs alles voldoet aan de voorwaarden, krijg je binnen enkele werkdagen je geld terug op de rekening waarmee de betaling is gedaan.
Overig:
- Wordt alles geleverd wat ik bestel?
Jazeker. Alle Clay-Art die op voorraad is wordt in 1 pakket verzonden en geleverd. Mocht er onverhoopt een Clay-Art niet op voorraad zijn zal er in de meeste gevallen met jou worden overlegd. Is het lastig om contact met je te krijgen, dan kunnen wij besluiten om de bestelling zonder de ontbrekende Clay-Art te verzenden om geen verdere vertraging van de verzending op te lopen. Uiteraard zal er over de ontbrekende Clay-Art nog contact opgenomen worden hoe dit verder afgehandeld zal worden. - Kan ik persoonlijk winkelen bij jullie?
Nee, dit behoort niet tot de mogelijkheden. Mochten wij in de toekomst deelnemen aan een Art Market of een Homemade Market zal dit op de website kenbaar gemaakt worden en ben je uiteraard van harte welkom om daar langs te komen om persoonlijk te kunnen winkelen. - Ik wil graag een Faerie by Birker cadeaubon, is dat mogelijk?
Faerie by Birker verkoopt geen cadeaubonnen.